FAQ

1. Jakie usługi można zarezerwować online?
 
W Euromaster Bunar wykonujemy wszystkie usługi związane z oponami, w tym ich naprawą, wymianą czy wyważeniem. Zajmujemy się również lekką mechaniką m.in. wymianą klocków/tarcz, oleju, filtrów, płynu chłodzącego czy hamulcowego. Naszą pełną ofertę znajdą Państwo tutaj.
 
Czas naprawy ustalany jest z biurem obsługi klienta. Istnieje również możliwość rezerwacji online. Kliknij i przejdź do panelu rezerwacji online. 
 
2. Jeśli nie widzę interesującej mnie usługi w panelu rezerwacji to w jaki sposób mogę umówić się na wizytę?
 
Prosimy o rezerwację terminu wizyty, a zakres uług jaki Państwa interesuje, prosimy wpisać w polu „Uwagi”.
 
3. Jak mogę zmienić termin wizyty?
 
Zmiany terminów lub rezygnację z rezerwacji prosimy zgłaszać telefonicznie. Aktualne numery telefonów wszystkich naszych serwisów znajdują się w zakładce KONTAKT. 
 
4. Jakie marki pojazdów są obsługiwane?
 
Obsługujemy wszystkie marki samochodów.
 
5. Na czym polega serwis mobilny?
 
Posiadamy serwis mobily, który jest w stanie usunąć awarię ogumienia w terenie. Ta usługa obejmuje pojazdy osobowe, ciężarowe, rolnicze i przemysłowe.
 
6. Czy istnieje możliwość wystawienia faktury VAT?
 
Tak, jest możliwość wystawienia faktury VAT.
 
7.  Czy wszystkie części zamienne są dostępne od ręki na miejscu?
 
W naszym serwisie większość części dostępna jest od ręki. Te, których aktualnie nie posiadamy, sprowadzamy w ciągu kilku dni. 
 
8. Jakie marki opon są dostępne w warsztacie?
 
W naszym warsztacie na co dzień dysponujemy takimi marki opon jak Michelin, BFgoodrich, Tigar i Vredestein. Jednak jesteśmy również w stanie sprowadzić produkty innych marek.