Serwis mobilny

JAKA JEST DOSTĘPNOŚĆ MOBILNEGO SERWISU?

Mobilny serwis to zespół Ekspertów w Polsce i za granicą, którzy służą pomocą w razie awarii opon pojazdów ciężarowych. Pomoc jest świadczona przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.



GDZIE ZGŁOSIĆ AWARIĘ I POPROSIĆ O POMOC?

Masz awarię? Dzwoń! +48 22 422 14 12
Wybierając ten numer połączysz się z naszą centralą. W rozmowie nasz konsultant techniczny zapyta o następujące dane:


  • nazwę Twojej firmy
  • nr rejestracyjny ciągnika / naczepy
  • nr telefonu do kierowcy
  • pozycję GPS pojazdu (koordynaty) i kierunek, w którym jedzie – szczególnie ważne przy awariach zdarzających się na autostradzie
  • jeśli awaria dotyczy opony: rozmiar i pozycja na osi
  • jeśli awaria dotyczy felgi: rozmiar, ET (osadzenie na piaście), stalowa czy aluminiowa
  • oczekiwany zakres usług


Możliwy jest też kontakt mailowy (wyłącznie w godzinach 9-15): awaria@euromaster.pl

JAKI JEST ZAKRES POMOCY SERWISU MOBILNEGO?

Obsługiwane są awarie związane z uszkodzeniem koła – opony ciężarowej i felgi ciężarowej. Najczęstsze przypadki udzielenia pomocy dotyczą przebitej opony, utraty powietrza z koła, wystrzału opony, pęknięcia felgi.

Gdy pojazd ciężarowy traci mobilność na trasie, awaria jest obsługiwana z wykorzystaniem Serwisu Mobilnego w miejscu awarii. Tu decydującym elementem jest czas i jak najszybsze udrożnienie drogi. Najczęściej w takich przypadkach uszkodzona opona jest zastępowana nową – pomijana jest naprawa opony uszkodzonej.

W przypadku gdy pojazd ciężarowy może się jeszcze poruszać, Serwis Mobilny oferuje usługę STOP&GO. Kierowca jest kierowany do najbliższego stacjonarnego serwisu współpracującego z Euromaster. Tam dokonywana jest naprawa lub wymiana opony.

CO WARTO WIEDZIEĆ O SERWISIE MOBILNYM?

Serwis Mobilny usuwa awarie w pojazdach ciężarowych powyżej 3,5 t oraz średnicy felgi minimum 17,5”. 

Serwis Mobilny działa w następujących państwach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Norwegia Portugalia, Rumunia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Węgry, Włochy no i oczywiście Polska. Serwis działa tam, gdzie są serwisy Euromaster. Jednocześnie dzięki współpracy z serwisami partnerskimi możepomóc również w innych krajach europejskich.

Czas obsługi zgłoszenia jest różny. Zgłoszenia przyjmujemy 24/7, jednocześnie reakcja zależy między innymi od: kraju, w którym występuje awaria, pory dnia, poziomu ruchu na drodze, rodzaju uszkodzenia koła oraz czy zgłaszający jest klientem Euromaster, czyli ma umowę z Euromaster Polska. Średnio czas oczekiwania to ok. 3h.

CZY W RAMACH MOBILNEGO SERWISU OPON ŚWIADCZONE SĄ INNE USŁUGI NAPRAWCZE?

W Polsce Serwis Mobilny kieruje do odpowiedniego serwisu Euromaster. Za granicą w większości przypadków rekomendowany jest kontakt z producentem danego pojazdu.